No time!

-
Denna helgen har jag inte haft så mycket tid att blogga, delvis för att jag inte har varit hemma och för att jag har haft fullt upp med att träffa vänner som jag inte hade träffat på ett tag.
-
Jag kan börja med att jag träffade Nertil och var med honom på en privatfest där han var DJ, satt med han för det mesta i DJ:båset och snackade om framtida planer och om hur det går med företaget, Tai kom efter en stund och satte sig för att säga va han tyckte också.
-
Eftersom det var ändå ett tag sen jag träffade Nertil sist, så bestämde vi oss för att dra till Gamez vid Domkyrkan och chilla där med gubbarna över natten, jag hade förstått att vi skulle vara där över natten, men när vi väl var på väg så kom vi fram till att jag tydligen hade missförstått hela grejen, vi skulle vara där några timmar bara, blev, ganska besviken måste jag säga, ville umgås med gubbsen lite längre än det vi gjorde, känns som att nu när jag inte bor i Frölunda träffar jag inte de lika ofta, och det kan bli ganska jobbigt att åka hela vägen från mig till Frölunda.
-
-
Idag ska jag bara ta det lugnt hos tjejens familj, orkar inte gå ut i kylan, alldeles för freeeezzze för mig ute, men får se om jag lyfter på min röv för att träffa Nertil och kanske sola efteråt :)
-
-
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0