Carpe Diem!

-
-
Tja tjaaaaa! haha ne fan , driver med er, vaknade för en stund sen, det är kallt ute, som vanligt...hatar fitt-kylan ,  idag ska jag och tjejen träffa Luna, Cassandra och jag är inte säker men kanske Felicia också ska med, vi ska träffa de i stan o ta en drink i nån bar, (hoppas baren säljer Corona haha) sen efter det ska vi dra och hälsa på tjejens familj, det var ett tag sen vi var hos hennes familj, vi har varit så upptagna på sistone.
Kommer bli skönt att träffa de faktiskt! hoppas hennes morsa har lagat Empanadas.
Ni som inte vet vad Empanadas är, det är en Chilensk rätt som är SÅ GOOOOD!
-
-
Den godaste ölen som finns...eller ja, för mig iafall!
-
-
Och här håller jag i en empanada, den är lite oversized men den var lite specialgjord :>
-
Efter att vi har gjort allt det där, så vill jag faktiskt sola, men grejen är att jag inte vet om jag hinner med det idag, haha ajja, får se om jag hinner senare under dagen, men som rubriken säger Carpe Diem!
-
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0