Sjuk + Chillkväll hemma = Underbart!

-
Idag blev det att bara chilla hemma, vaknade lite sjuk idag faktiskt så jag orkade inte göra så mycket, jag och tjejen fick iafall hitta lite energi och krypa ner till affären för att köpa lite goda saker, (inte så nyttiga) men vi är sjuka så va fan, men vi åt ganska nyttigt när det var matdags annars, vi behöver ju en massa näring nu när vi är sjuka haha, nu på kvällen så kom Felicia hem till oss för att sova över, vi sitter nu och snackar om en massa, bland annat hennes resa till London , en massa sjuka grejer hände där kan jag säga haha!
-
-
Lite godis och chips vi köpte till kvällen, Felicia tog med sig också, fast det är inte med på bilden då.
-
-
Här får ni en liten egobild på mig jag tog på mig en dag när jag gjorde tjejen sällskap i skoaffären.
-
Peace!

Kommentarer
Postat av: Astrid

hoppas hon hittade någor, i morgon är det jag som ska hitta de bästa skorna! Goodluck typ...

2011-02-05 @ 01:17:43
URL: http://oneofthekind.blogg.se/
Postat av: Astrid

re; Tack ! "lycka till" lär behövas haha :(



Sleeptight ! :D

2011-02-05 @ 01:51:19
URL: http://oneofthekind.blogg.se/
Postat av: Fredrika

SV: jovisst kan jag låna kompisarnas data, men känns inte så himla bra och låna den varje gång :) hahah, men jag har fått ha såhär i typ 2 veckor så får väl fortstätta lite till!

2011-02-05 @ 11:08:13
URL: http://ffredrikaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0