Orkar inte mer....

-
Asså jag orkar inte mer....pallar inte vara sjuk längre, orkar inte bara ligga i sängen/soffan hela dagen, skittråkigt ju, plus jag hittar inte riktigt insipration till att blogga, men jag gör mitt bästa och bloggar iafall om hur jag mår just nu, hmmm...hur ska man förklara det, ah men jag mår som en överkörd bajskorv som har blivit upp-plockad och sedan kastats bland döda djur vid en vägkant, blivit uppäten av en tvättbjörn, uppspydd av den, och sedan brännts upp....ah så känns det.
Uppskatta att ni är friska och ta hand om er, för nu när jag är sjuk skulle jag göra allt för att bli frisk, men det är som "jag ska aldrig dricka igen" frasen man drar efter en sjuk kväll ute, men redan nästa helg gör man om det haha.
-
Peace!

Kommentarer
Postat av: Linn-Lay リネンはレイアウト

du blir snart frisk ska du se :D

2011-02-07 @ 11:24:23
URL: http://linn-lay.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0