Om ett år....

-
Satt och tänkte på en viss vän, en vän som står mig väldigt nära, en vän som jag ser som en bror till mig, tänkte på allt han har på gång just nu, och hur glad jag är över att det går så bra för honom, med hans musik, att han har fått en skivkontrakt nyligen allt liksom, jag har känt honom väldigt länge nu, vi som umgicks på den tiden var betydligt fler än vad vi är nu, det har hänt en massa sen dess, och han är den enda som alltid stod kvar, den enda som inte vände ryggen mot mig alls, iafall, jag känner mig hedrar över att kunna säga att han är min vän och ännu viktigare för mig att vi fortfarande är vänner efter allt tid som har gått, det är sällan man stannar till och funderar på hur viktiga ens riktiga vänner är till en, det är sällan man uppskattar de, jag säger inte att jag gör det ofta heller, men jag gör det idag, och ni borde också göra det, tänk på era närmaste vänner, tänk på allt de egentligen har gjort för er, uppskatta det, för som er familj ni vet inte om de kommer finnas kvar imån.
Så jag uppmuntrar er till att se över era vänner, och att ni verkligen ser med öppna ögon, uppskatta de som är verkligen ens vänner , och håll på avstånd de som du tvekar om, för den känslan du får när du tvekar om någon av de finns där av en orsak!
-
-
-
Här är en bild på min vän, på han som alltid har funnits där....Tack för allt Nertil!
-

Kommentarer
Postat av: Sannalitens.blogg.se

Svar: Okej :) Hur mår du då? :)

2011-02-05 @ 21:26:18
URL: http://sannalitens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0