Bad Girls Club!

-
Whaaaadaaaap?!
-
Måste bara tipsa er som inte har sett den här "nya" serie som har börjat visas på TV11, den har funnits ganska länge i USA, men ni vet hur det funkar med nya serier osv här i Sverige, de kommer fram 2 år efteråt här, men jag måste bara säga att det är nog ett av de bästa Reality show-baserat program som jag någonsin sett, det är typ som "From G's to Gents" för er som har sett den, fast med tjejer, de fyller ett hus med de mest drama-fyllda tjejer ni kan tänka er och låter ödet ta sin gång, asså jag kan säga att det blir hysteriskt roligt varje avsnitt!
Jag rekommenderar det högt iafall! tror den visas från måndag till fredag på TV11 runt kl 1:50 på morgonen! värt att sitta upp och vänta till den!
-
-
Den här bilden är dock från säsong 5, hittade ingen på den som visas på just nu på TV11 som är då Säsong 4!
-
Peace!
-

Kommentarer
Postat av: Anonym

dedär är säsong 3 inte 5:)

2012-03-24 @ 12:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0