Bad Girls club, Företagande, Gym och Mat! PERFEKT!

-
Whaddup?!
Idag vaknade jag ganska sent, det kan bero på att jag gick och la mig så sent igår kväll, och det var ingen vanlig sömnproblem-situation haha, ne, det var för att jag hade laddat ner flera avsnitt av "Bad Girls Club" så att jag kunde kolla med tjejen på kvällen, hmm. ah men det blev bara senare och senare, till slut så var klockan 5 på morgonen hahahha, helt sjukt att man inte tänker på tiden när man ligger och kollar på något så roligt som det, jag rekommenderar att ni som inte har sett den, att ladda ner eller kolla på det på tv, det visas på TV11, den nya kanalen som nyligen släpptes.
-
-
Iafall, när jag väl vaknade så var jag tvungen att gå upp fort som fan, ta en dusch så fort jag bara kunde och sen dra hemifrån in mot stan där jag hade ett möte, jag hann såklart inte äta någon frukost alls.
-
-
efter mötet hade jag inget att göra, väntade på tjejen som skulle möta upp mig för att dra och gymma tillsammans, men medan hon kom dit så satt jag där och var rastlös och hade tråkigt som fan, så jag tog lite bilder med bärbara'n och lekte lite med en "Microsoft Surface" -dator, lägger in en video här under så ni kan se den, det var faktiskt skitkul!
-
-
-
Och här är en av bilderna jag tog när jag hade tråkigt haha
-
-
Sen kom tjejen fram, hon fick dock vänta ett tag eftersom jag hade hoppat i solariumet i 30 mins, sen när jag var klar möte jag upp henne igen vid receptionen där vi köpte en sån där Protein-Bar eller vad man nu ska kalla de för, de är riktigt mättande, med tanke på att jag inte hade ätit någon alls på hela dagen liksom, sen gick vi in o gymmade en stund, fast det blev mest att sitta o cykla eftersom klockan var rätt sent och vi ville hinna komma därifrån innan alla restauranger stängde i stan, vi tränade i cirka 20 min (hahah nästan som att vi inte hade gjort något alls) men efter det skyndade vi oss till stan, jag har ingen aning hur men vi var där inom 10 minuter haha, hungern kan göra underverk , vi satte oss ner på Lydia's och njöt av en underbar tallrik full med en massa goda grejer!, ah det var min dag idag, va hittade ni själva på idag då?
-
-
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0