Äntligen ute...

-
Verkar som att jag håller på attbli frisk nu....eller det känns så iafall, det var faktiskt på tiden, orkade inte bara sitta hemma och tycka synd om mig själv, som min första dag i veckan frisk ska jag gå ut o göra en massa grejjer som jag inte har kunnat pga att jag har varit sjuk, kommer bli spännande att andas in friskt luft haha, känns som att det var veckor sen sist, me det jag är rädd för är att jag inte är helt 100% friskt heller, och att jag kan få ett återfall, men jag har väldigt viktiga ärenden som jag måste följa upp och ta hand om, men ah, vi får väl hoppas på det bästa idag och ta morgondagen som den kommer!
-
Önska mig lycka till!
-
Peace!
-
PS. passa på att ställa frågor ni har till mig på min bloggsvar som finns längst upp till höger på bloggen!
-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0